Pages

Friday 4 January 2013

Have You Ever Feeling Like..


                Have you ever feeling like.. nobody is care? Feeling like nobody isn't doing what you do to them? It’s like, “oh my God! I’m doing good to you why did you do this to me?”.

                Kayaknya tuh gue hidup dengan perlakuan yang tidak adil gitu. Ya, bukannya gue nggak ikhlas sih sama apa yang udah gue berikan ke semua orang yang udah gue kasih (it’s not about  money or things, but it’s about love, feelings, and some kind of that).

Jadi tuh ya misalnya nih ya.. kalo “some people” come to my room and massed it up, I’m just like “oh, okey.. it’s okey it’s not a big deal J”. BUT when I come to their room, and they were like “okey, DO NOT touch everything in this room!” it’s like.. man! Seriously? Ya kedengerannya sih kaya sepele but, it means a lot!

Lucu gitu kayaknya, dulu pas kecil devinisi rumah itu bangunannya, bangunan dimana ayah dan ibu tinggal bersama anak-anaknya. Semakin gede, semakin gue sadar kalo ternyata arti dari rumah itu kebahagiaan kita disekeliling sekelompok orang.

No comments:

Post a Comment